LT

Strateginiai tikslai, vizija ir misija

  • Misija ir vizija

    Misija – mes esame tam, kad į eismą patektų tik pasirengę vairuotojai ir legalios transporto priemonės.

    Vizija – nešališkas ekspertas ir patikimas partneris dalyvaujantiems eisme.

  • Strateginiai tikslai
    • Klientų patirties gerinimas.
    • Įmonės bendradarbiavimo ir kultūros transformacija.
    • Efektyvus veiklos vystymas.
    • Skaidrios, pažangios ir socialiai atsakingos įmonės puoselėjimas.
  • Vertybės
    • Pagarba – dėmesys ir pagarba kiekvienam klientui, kolegai ir partneriui.
    • Atvirumas – visuomenei atvira Įmonė, skaidri veikla, įsiklausymas į klientų vertinimą bei pasiūlymus, galimybė darbuotojams išsakyti savo poziciją; Įmonės atvirumas pokyčiams ir gebėjimas prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos.
    • Atsakomybė – visuomenės, klientų, Įmonės akcininko ir kitų suinteresuotų šalių lūkesčių Įmonės veiklai supratimas bei atsakingas požiūris į vykdomą darbą Įmonėje.
    • Profesionalumas – puikus savo veiklos srities žinojimas, būtinos informacijos kaupimas ir naudojimas darbe ir tuo paremtas darbo principų ir teikiamų paslaugų atitikimas Įmonės klientų bei kolegų poreikiams.
  • Planavimo dokumentai
    Valstybės lūkesčiai dėl VĮ REGITRA veiklos.pdf (1.8 MB)
    VĮ REGITRA Socialinės atsakomybės politika.pdf (1.1 MB)
    VĮ REGITRA 2023–2026 m. veiklos strategija.pdf (3.7 MB)
    VĮ REGITRA 2024–2027 m. veiklos strategija.pdf (5.5 MB)
    VĮ REGITRA Lygių galimybių politika.pdf (506.6 KB)
  • Socialinė atsakomybė (tvarumas)

    Tvarumas

    „Regitra“  yra įsipareigojusi vadovautis tvarios veiklos ir darnaus vystymosi principais. Vykdydama savo veiklą siekia tvarumo: aplinkosaugos, socialinėje ir valdymo srityje.

    Įmonės socialinės atsakomybės didinimas ir darnios veiklos skatinimas yra nukreiptas į šias prioritetines sritis:

    1) aplinkos išsaugojimo;

    2) darbuotojų gerovės;

    3) santykių su visuomene;

    4) valstybės pažangos bei veiklos skaidrumo.

    Įmonė vadovaujasi Jungtinių Tautų Pasaulinio susitarimo principais, Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslais, Europos žaliuoju kursu, Ekonominio bendradarbiavimo plėtros organizacijos (EBPO) gairėmis ir gerbia žmogaus teises ir laisves, skatina prisidėti prie visuomenės tobulėjimo bei stengiasi saugoti gamtą ir aplinką.

    Socialinės atsakomybės ataskaitos

    „Regitra“ kasmet rengia Socialinės atsakomybės (Tvarumo) ataskaitas, kurios yra Įmonės veiklos metinės ataskaitos dalis ir skelbiama su metinių finansinių ataskaitų rinkiniu.

    Socialinės atsakomybės principai ir įsipareigojimai

    Socialinės atsakomybės ir tvarumo principai ir įsipareigojimai yra įtvirtinti susijusiose Įmonės politikose, už kurias yra atsakingi atitinkamas pareigas einantys darbuotojai. Visos politikos ir Etikos kodeksas yra patvirtinti generalinio direktoriaus įsakymu, o įsipareigojimai taikomi visiems Įmonės darbuotojams, pagal galimybes tiekėjams bei partneriams.

      Nuoroda interneto svetainėje  
    Socialinės atsakomybės politika

    veiklos tikslai, vizija ir misija | Valstybės įmonė „REGITRA

    Nustatyti įsipareigojimai skatinti bendrą gerovę tiek dabarties, tiek ateities kartoms, apimančią aplinkosaugos, žmogaus teisių, darbuotojų gerovės, veiklos skaidrumo bei visuomenės įtraukimo aspektus.  
    Lygių galimybių politika

    veiklos tikslai, vizija ir misija | Valstybės įmonė „REGITRA

    Nustato lygių galimybių politikos įgyvendinimo ir vykdymo, jos priežiūros principų įgyvendinimo priemones
    Antikorupcinė politika

    Korupcijos prevencija | Valstybės įmonė „REGITRA

    Nustato pagrindinius taikomus korupcijos prevencijos principus ir antikorupcinius įsipareigojimus.
    Darbuotojų etikos kodeksas

    Korupcijos prevencija | Valstybės įmonė „REGITRA

    Nustato darbuotojų elgesio normas ir veiklos principus bei reikalavimus, kurių privalo laikytis visi darbuotojai darbo ir ne darbo metu.
    Antikorupcinio elgesio taisyklės

    Korupcijos prevencija | Valstybės įmonė „REGITRA

    1) Nustato darbuotojų elgesio normas ir veiklos principus bei reikalavimus, kurių privalo laikytis visi darbuotojai darbo ir ne darbo metu. 
    2) Dovanų politikos įgyvendinimas.
    3) Užtikrina interesų konfliktų prevenciją.
  • Specialieji įpareigojimai

     

     

    Nuoroda į teisės aktą                                      

    Specialieji įpareigojimai suprantami kaip įmonės funkcijos, kurias ji įpareigota atlikti pagal įstatymus, Vyriausybės nutarimus ar savivaldybės tarybos sprendimus, kad būtų užtikrintas konkrečių socialinių, strateginių ir politinių valstybės ar savivaldybės tikslų įgyvendinimas. Valstybės valdomų įmonių specialiųjų įpareigojimų sąrašą tvirtina ekonomikos ir inovacijų ministras. (Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 23 straipsnio 5 dalies 12 punktas).

    E-TAR

    Valstybės valdoma įmonė vykdo specialųjį įpareigojimą, jeigu pareiga atlikti tam tikrą aiškiai apibrėžtą funkciją yra nustatyta įstatymuose arba Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimuose ir atliekant šią funkciją yra tenkinamas bent vienas iš nustatytų kriterijų. Kriterijai nustatyti Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2013 m. gruodžio 20 d. įsakymu Nr. 4-1100 „Dėl Valstybės valdomų įmonių specialiųjų įpareigojimų nustatymo ir informacijos pateikimo rekomendacijų patvirtinimo“.

    Atlikdama specialiuosius įpareigojimus atitinkančias funkcijas, valstybės valdoma įmonė turi išskirtines (monopolines) teises, t. y. atliekama funkcija valstybės nustatytomis įprastomis rinkos sąlygomis neatliekama arba negali būti patenkinamai atliekama kitų ūkio subjektų.

    E-TAR

    Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2021 m. kovo 16 d. įsakymu Nr. 4-193 „Dėl Valstybės valdomų įmonių ir jų dukterinių bendrovių vykdomų specialiųjų įpareigojimų sąrašo patvirtinimo“ patvirtintas Valstybės valdomų įmonių ir jų dukterinių bendrovių vykdomų specialiųjų įpareigojimų sąrašas.

    2024 m. spalio 16 d. įsakymas Nr. 4-547 „Dėl ekonomikos ir inovacijų ministro 2021 m. kovo 16 d. įsakymo nr. 4-193 „Dėl valstybės valdomų įmonių ir jų dukterinių bendrovių vykdomų specialiųjų įpareigojimų sąrašo patvirtinimo“ pakeitimo“.

    E-TAR

     

     

    AB „Regitra“ vykdo Valstybės valdomų įmonių ir jų dukterinių bendrovių vykdomų specialiųjų įpareigojimų sąraše nurodytus specialiuosius įpareigojimus:

     

    Nr.

    Specialusis įpareigojimas

    Funkcijos aprašymas    

    Teisės aktas, kuriuo bendrovė įpareigota atlikti funkciją

    Specialiojo įpareigojimo vykdymo sąlygos ir (arba) kainodaros reguliavimo teisinis pagrindas

    1.

    Kelių transporto priemonių registravimas Ir Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registro (KTPR) tvarkymas.

    Procedūra, kurią sudaro motorinės transporto priemonės arba priekabos tapatumo nustatymas, jos duomenų įrašymas į Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registrą, leidimo dalyvauti viešajame eisme būtinų sąlygų atitikimo patikrinimas, valstybinio registracijos numerio ženklų ir dokumento, liudijančio apie transporto priemonės įregistravimą, išdavimas. Atlikus šią procedūrą įgyjamas leidimas motorinei transporto priemonei arba jos priekabai dalyvauti viešajame eisme.

    Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų duomenys registruojami ir tvarkomi valstybiniame registre KTPR, kurio valdytoja yra VRM, o tvarkytoja – AB „Regitra“.

    KTPR duomenys duomenų gavėjams teikiami teisės aktų nustatyta tvarka.

    Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymas; E-TAR

     

    Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registro nuostatai; E-TAR

    Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. lapkričio 28 d. nutarimu Nr. 1286  „Dėl Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registro įsteigimo ir jo nuostatų patvirtinimo“; E-TAR

     

    Akcinės bendrovės „Regitra“ teikiamų monopolinio pobūdžio paslaugų kainoraštis, patvirtintas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2014 m. liepos 1 d.  įsakymu Nr. 1V-450 „Dėl akcinės bendrovės „Regitra“ teikiamų monopolinio pobūdžio paslaugų kainų nustatymo“; E-TAR

    2.

    Vairuotojo pažymėjimų ir Vairuotojo kvalifikacijos kortelių išdavimas bei Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių vairuotojų registro (KTPVR) tvarkymas.

    Teisės aktų nustatyta tvarka išduodami teisę vairuoti motorines transporto priemones patvirtinantys vairuotojo pažymėjimai (nacionaliniai ir tarptautiniai) ir vairuotojo kvalifikacijos kortelės (išduodama jeigu Europos Sąjungos kodo (95) negalima nurodyti vairuotojo pažymėjime).

    Kelių transporto priemonių vairuotojų bei vairuotojo pažymėjimų apskaita vykdoma KTPVR – žinybiniame VRM registre. Vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga – VRM, registro tvarkymo įstaiga – AB „Regitra“.

    KTPVR duomenys duomenų gavėjams teikiami teisės aktų nustatyta tvarka.

    Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymas; E-TAR

     

    Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių vairuotojų registro nuostatai; E-TAR

    Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių vairuotojų registro nuostatai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vidaus reikalų ministro 2007 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. 1V-121 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių vairuotojų registro įsteigimo ir jo nuostatų patvirtinimo“; E-TAR

    Akcinės bendrovės „Regitra“ teikiamų monopolinio pobūdžio paslaugų kainoraštis, patvirtintas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2014 m. liepos 1 d.  įsakymu Nr. 1V-450 „Dėl akcinės bendrovės „Regitra“ teikiamų monopolinio pobūdžio paslaugų kainų nustatymo“; E-TAR

    Motorinių transporto priemonių vairuotojo pažymėjimų išdavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2008 m. rugsėjo 10 d. įsakymu Nr. 1V-328; E-TAR

    Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių vairuotojų registro administravimo išlaidų ir investicijų grąžos skaičiavimo taisyklės ir atlyginimo už Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių vairuotojų registro duomenų vienetą ir metinio abonentinio mokesčio dydžiai,  patvirtinti Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2009 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 1V-730; E-TAR

    3.

    Asmenų, siekiančių įgyti teisę vairuoti kelių transporto priemones, egzaminavimas.

    Asmenų, norinčių įgyti ar susigrąžinti teisę vairuoti tam tikro tipo ir kategorijos transporto priemonę, teorinių žinių ir praktinių transporto priemonės vairavimo (valdymo) įgūdžių bei gebėjimų patikrinimas.

    Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymas; E-TAR

    Akcinės bendrovės „Regitra“ teikiamų monopolinio pobūdžio paslaugų kainoraštis, patvirtintas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2014 m. liepos 1 d.  įsakymu Nr. 1V-450 „Dėl akcinės bendrovės „Regitra“ teikiamų monopolinio pobūdžio paslaugų kainų nustatymo“; E-TAR

    4.

    Motorinės transporto priemonės ir (ar) jos priekabos nuosavybės teisės deklaravimas ir Transporto priemonių savininkų apskaitos informacinės sistemos (TPSAIS) valdymas ir tvarkymas.

    Motorinės transporto priemonės ir (ar) jos priekabos (toliau – transporto priemonė) nuosavybės teisės įgijimo arba perleidimo deklaravimo procesų, naudojant informacinių technologijų priemones, valdymas ir su šiais procesais susijusių dokumentų tvarkymas.

    Unikalaus motorinės transporto priemonės ir (ar) priekabos deklaravimo kodo (toliau – SDK), kuris sugeneruojamas arba panaikinamas kiekvieną kartą pasikeitus transporto priemonės savininkui, suteikimas. Kiekviena šalyje esanti ir nuosavybės teise juridiniam ar fiziniam asmeniui (Lietuvos gyventojui ar įmonei) priklausanti transporto priemonė privalo turėti unikalų SDK.

     

    AB „Regitra“ – Transporto priemonių savininkų apskaitos informacinės sistemos valdytoja ir tvarkytoja.

    Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymas; E-TAR

     

    Transporto priemonių savininkų apskaitos informacinės sistemos nuostatai; E-TAR

    Transporto priemonių savininkų apskaitos informacinės sistemos nuostatai; E-TAR

    Akcinės bendrovės „Regitra“ teikiamų monopolinio pobūdžio paslaugų kainoraštis, patvirtintas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2014 m. liepos 1 d.  įsakymu Nr. 1V-450 „Dėl akcinės bendrovės „Regitra“ teikiamų monopolinio pobūdžio paslaugų kainų nustatymo“; E-TAR

    5.

    Motorinių transporto priemonių registracijos mokesčio administravimas.

    Nuo 2020 m. liepos 1 d. registruojant lengvuosius ir lengvuosius krovininius automobilius (M1 ir N1 kategorijos) taikomas registracijos mokestis. Bendrovė apskaičiuoja TP registracijos mokestį ir administruoja jo sumokėjimą; mokesčio mokėtojams teikia konsultacijas mokesčio apskaičiavimo, sumokėjimo klausimais ir informaciją apie mokestines prievoles.

    Lietuvos Respublikos motorinių transporto priemonių registracijos mokesčio įstatymas; E-TAR

    Motorinės transporto priemonės registracijos mokesčio apskaičiavimo ir šio mokesčio surinkimo paslauga teikiama neatlygintinai.